wtorek, 28 lutego 2012

Rozdział 21

Po przyjeździe do domu Nath  zaniósł moje walizki do swojego pokoju. Ja natomiast usiadłam na kanapie koło chłopaków.
- Więc oficjalnie u nas mieszkasz ? - spytał uradowany Jay.
- Tak.
- To w takim razie .... musisz wiedzieć o nas kilka rzeczy. Więc : krzyczymy rano ile popadnie. Musisz się przyzwyczaić. Po drugie jesteśmy strasznie niechlujni. I po trzecie pukamy do pokoju zanim wejdziemy. Wszystko jasne ?
- Jak najbardziej. A teraz pójde zobaczyc co tam robi Nathan bo chyba utknął z tymi walizkami. - zażartowałam i poszłam na górę. Weszłam do naszego pokoju , a jego nigdzie nie ma. Były jedynie moje walizki przy szafie. Usiadłam na łózku i zastanawiałam się gdzie on jest. Wpadłam na pomysł , ze moze jest w łazience. Wstałam , ale ktos mnie złapał w pasie i przyciagnął mocno do siebie.
- Nathan ... - nie dokończyłam , bo odwrócił mnie i pocałowal. Ja nie pozostałam mu dłużna. Wplotłam swoje rece w jego włosy. Dzieliły nas tylko ubrania. Czułam jego ciepło, jego zapach. Wskoczyłam na niego tak , ze moje nogi oplatały mu biodra. Całowaliśmy sie tak długą chwilę. On usiadł na łózku a ja automatycznie usiadłam mu na kolanach. Nagle usłyszelismy głośny huk. Z pierwszej chwili nie przejmowalismy się tym , ale gdy usłyszelismy pomocy postanowiliśmy sprawdzić co tam się dzieje. Zeszliśmy a tak niecodzienny widok. Max leży na podłodze a na nim Tom, Jay i Siva.
- Eeej ... chłopaki ... - powiedział Nathan.
- Co wy robicie ? - dokończyłam za niego.
- My ... ? Nic , a nic . Spokojnie , nie martwcie sie. Jakos się ogarniemy. - Obiecał Siva.
- Mamy nadzieję. - powiedzielismy równo.
Poszliśmy na górę nie przejmując sie resztą. Usaiadłam przy pianinie i zaczęłam grac Hi and low.Po skończonej piosence Nathan podszedł do mnie i bardzo mocno mnie pocałował.
- Chodź. Mam cos dla ciebie. - powiedział i złapal mnie za ręke. Razem pobiegliśmy na strych. Zamknął za nami drzwi. Na poddaszu było magicznie. Rozłożony koc. Wszędzie porozwieszane lampki. Poduszki w kształcie serc. Misie. Po prostu niesamowicie. Ale najbardziej urzekł mnie teleskop. Razem usiedliśmy na kocu.  Zaczelismy rozmawiać o wszystkim. O zainteresowaniach, marzeniach, idolach. Po godzinie połozylismy się. Ja oparłam głowe o jego tors. Leżeliśmy tak bez słowa.
- O czym myslisz ? - przerwał moje rozmyslania Nathan.
- O Tobie , o nas . - usmiechnęłam się do niego.
- Wiesz co ? Mam dla ciebie jeszcze jedną niespodzianke. - powiedział siegając po coś do kieszeni. Wstał i podał mi reke na znak zebym wstała. Podeszliśmy do okna. Podał mi małe czerwone pudełeczko. Otworzyłam je z zapartym tchem. W środku był piękny mały wisiorek z serduszkiem. Wszystko rzecz jasna było złote. Było takie piękne. Popatrzyłam sie na Nathana a on tylko mnie pocałował.
- Dziękuje , że jesteś. - szepnął mi do ucha. - Czy mogę ? - spytał pokazując na naszyjnik.
- Pewnie. - odwróciłam sie i zgarnęłam włsoy na bok. On szybkim ruchem zapiął mi biżuterię.
- Jest piękny. Będe go zawsze nosić. - powiedziałam. Ze wzruszenia miałam łzy w oczach, ale udało mi się je cudem opanować. Potem znowu położyliśmy sie na kocu. Po kilku chwilach zasnęłam przytulona do Nathana.

_________________
Rozdział dedykuję Adzie ;) ktora z próbnego testu szóstoklasisty zdobyła 29 punktów na 40 możliwych. Brawo !!! ♥.♥
W ogóle mialam swietny sen : byłam w szkole na matematyce i nagle wchodza do klasy chłopacy z The Wanted. Nathan sie pyta : ,, Gdzie jest Ada Kubiak ? '' czyli ja. Niepewnie podnoszę reke a on do mnie podchodzi i całuję ! A później proponuje mi zebyśmy wyjechali z polski do niego , do Londynu. Ja sie oczywiście godze.
Po prostu to był jeden z najlepszych snów w moim życiu ! *.*
Ada ♥

7 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.;D A sen zajebiaszczy.<3
    Ja też taki chcę.xdd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie. No wynik by mógł być trochę lepszy, ale nie jest zły. :)
    Co do rozdziału to po prostu świetny. :*
    Czekam na następny kochana.
    A sen to też kiedyś miałam z Nathanem, ale ktoś mnie obudził i przerwał w najlepszym momencie. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny rozdział :)
    a sen fajny , miałam kiedyś podobny , ale z BSB

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś o tych snach... <3 ;)
    Jak miewam takie to przeżywam to kilkanaście dni... W snach wszystko jest takie super, na przykład pocałunki... ;)
    Rozdział super. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super ;D ja też miałam jakiś podobny sen dzisiaj z TW ale oczywiście budzik zadzwonił myślałam,że walnę telefonem o podłogę !!

    OdpowiedzUsuń
  6. rozdział super ;*

    ach, te sny z The Wanted :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sen! XD
    Boski rozdział!
    Czego chcieć więcej! XD
    <3

    OdpowiedzUsuń