czwartek, 23 lutego 2012

Rozdział 14

 Poszliśmy do niego do pokoju. Była 14:00. On wskoczył do łózka a ja popatrzyłam się na niego z mina WTF ?! Połozyłam się koło niego i połozyłam swoją głowę na jego torsie.On zaczął mruczeć. Zaczęłam się śmiać a on razem ze mną. Nagle zerwał się z łóżka jak oparzony i zaczął biegać nerwowo po pokoju.
- Nathan co się dzieje ? - pytałam nadal leżąc na łózku.
- Na śmierć zapomniałem , że mamy dzisiaj gale MTV ! - powiedział wyjmując swoje ciuchy z szafy.
- Upss... to pomoge Ci się ogarnąć.
- Nie nie... Idziesz ze mną ! Dlatego idź biegiem się szykować ! - rozkazał mi.
- Co ? Ale ja nie ...
- Ciii.... - Nath przylożył mi palec do ust. - Spokojnie , nic ci się nie stanie. Bedziesz ze mną.
- No dobrze.
Poszłam po swoje rzeczy. Chwilę zastanawiałam się co wybrać. W końcu zdecydowałam się na małą czarną bez ramiączek i do tego czarne szpilki na platformie. Poszłam do łązienki. Zrobiłam sobie loki i umalowałam się. Na powieki nałożyłam biały cień do tego eyeliner i czerwona szminka. Byłam gotowa. Gdy weszłam do pokoju Natha nikogo nie zastałam. Usiadłam na łózku i spojrzałam na godzinę. Była równo 18:00 . Po chwili wszedł Nathan. Gdy mnie zobaczył stanął jak wryty.
- Ale mam szczęście... Pięknie wygladasz. - powiedział całując mnie. Pocałowałam go mocno w szyje tak by miał ślad szminki. Udało się a on nawet tego nie zauważył. Zeszliśmy na dół a tam wszyscy już gotowi.
- Te młody ... Co jest ? - mówił przez smiech Tom.
- A co ma być ? - spytał.
- No moze to że ... - zaczął Max.
- ... masz szminke na szyi.... - dokończył Jay smiejąc się. On strzelił buraka i szybko wytarł czerwone miejsce.
- Zrobiłaś to specjalnie.... - szepnął mi na ucho. - ... ale i tak Cię kocham.
- Ja Ciebię też.
Poszliśmy do auta i pojechaliśmy na galę. Bylismy tam 18:30 a gala zaczyna sie o 19:00. Weszliśmy na czerwony dywan i od razu zaczęta nam robic zdjęcia. Oślepialy mnie te wszystkie flesze. Po pół godzinach meczarni z fotoreporterami weszlismy na wielka salę. Byla tam scena i praktycznie wszystkie miejsca pozajmowane. Udalo nam sie znależć miejsca przeznaczone dla nas. Usiedliśmy i czekalismy az sie zacznie. Prowadzącą byla Selena Gomez. Zaspiewala swoja piosenke i zaczęła prowadzic cale to spotkanie. Po wileu koncertach znanych wykonawcow takich jak : Adele , Justin Bieber , Lady Gaga i wielu innych wywolali The Wanted. Chlopacy dostali nagrodę za nalepszy singiel roku i najlepszy zespoł roku. Bylam z nich mega dumna. Gdy spiewali Glad You Came zawolali nas. Nas tzn. mnie Michelle , Nareeshe i Kelsey. Weszłyśmy na scenę i zaczęłyśmy śpiewać razem z nimi. Nagle chłopacy zaczeli śpiwać Chasing The Sun. Przecież ja z nimi to śpiewam ! No dobra spokojnie... Zrobiłam wdech i wydech i zaśpiewałam swoją część. Po tym cała publicznosć zaczęła klaszczeć. My zeszliśmy ze sceny i poszlismy na swoje miejsca. Po rozdaniu wszystkich nagrod pojechaliśmy do domu. Ja i Nathan wzielismy osobny samochód , dla siebie. Nathan zamiast do domu to zawiózł nas do ...

_____________
Przepraszam za błędy , ale jak już wspominałam mam mocno zwichniety palec ;c ( jednak nie jest wybity )
Postaram się cos jeszcze dzisiaj napisac ale nie obiecuję.
Ada ♥

7 komentarzy: