środa, 15 lutego 2012

Rozdział 1

   Nareszcie wakacje ! Rok szkolny juz za mna . Oczywiście bede sie nudzic w domu , bo nie mam żadnej przyjaciółki . Masakra -.-'' Ale co poradze sobie . Moi rodzice mnie wspieraja jak tylko moga , ale nie moge im przeciez wszystkiego powiedzieć . Tak więc pierwszy dzień wakacji . Wstałąm obudzona przez piosneke Glad You Came mojego ulubionego zespołu The WANTED . Najbardziej kochałam Nathana . Jest meega boski ! ;* Podeszłąm do szafy i wybrałam letnią beżową sukienke z falbankami i do tego ciemne rzymianki . Poszłam do łązienki , zrobiła lekki makijaż i przeczesałam włsoy . Zeszłam na dół do mamy .
- Witaj , skarbie ! Śniadanie gotowe . - zachęciłą mnie mama .
- Cześć mamo ! Chetnie zjem . - uśmiechnełam się do niej . Zjadłam całe śniadanie w trymiga . Wróciłam się do mojego pokoju po gitarę i poszłam do parku . Bardzo lubiłam grać na gitarze , ale jeszcze bardziej to na pianinie . Tak czy owak poszłam do parku i usiadłam przed drzewem . Oparłam sie o niego i zaczęłam sobie brzdąkać . Tak sie wciagnęłam , ze zapomniałam o bozym świecie . Przede mna widziałm grupke starszych chłopaków grających w piłkę nożna . W pewnym momencie piłak poleciała prosto na mnie . Na szczęście zrobiłam unik i wyszłam cało z tej sytuacji . Podbiegł do mnie niesamowicie przystojny chłopak .
- Nic Ci nie jest ? - spytał z troską .
- Nie , nie . Wszystko jest ok . - uśmiechnełam się do niego .
- To bardzo dobrze . Jestem Nath . - podał mi ręke .
- Ja jestem Caroline . Miło mi cie poznac .
- Moze bys na nas popatrzyła ? - zaproponował .
- Jasne ! Nie mam nic ciekawszego do roboty .
Wstałam i poszłam za nim . Wydawało mi sie , ze juz go widziałam . Nagle mnie olśniło ! Przeciez to Nathan Sykes z The Wanted ! A to pewnie jest reszta . ! .....

4 komentarze:

  1. Och..../Chciałabym go zobaczyć ja gra w piłkę!! xD\ ;p
    Boski!!!:****
    Czekam na next ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się zaczyna, na pewno będzie ciekawie.. :D
    czekam na kolejne z niecierpliwością! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się nieźle < 33
    Fajny rozdział :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zaczyna!
    Czekam na więcej XD

    OdpowiedzUsuń